Post by lideversimpna on Mar 16, 2022 5:25:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Massive Warfare: War of Tanks ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Massive Warfare: War of Tanks IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp (øk tokens) ▞▞▞
▞▞▞ Massive Warfare: War of Tanks 2022 version ▞▞▞
Var moro i begynnelsen, samme spill om og om igjen, hvis du ikke bruker ekte penger får du et spark i baken, unlink går ut under kamp
Spillet er flott, men å kjøpe noe er langt overpriset. Jeg spiller andre spill med bedre grafikk og spill som belaster 5 % mindre på spillkjøp. Gratis medlemmer flott spill, men hvis du ønsker å kjøpe noe så vær klar til å brenne bankkontoen din, VIP-abonnement bør endres til ikke tvunget til å kansellere, hvis du vil abonnere så gjør det, jeg skal ikke huske å kansellere hvis ønsker det ikke lenger.
Massive Warfare: Tank Battles Aksiyon yldh
Jeg har spilt dette spillet i 2 måneder nå, og jeg ELSKER DET! Jeg skulle imidlertid ønske at du hadde en permanent 50 cal på helikopteret. Jeg skulle også ønske det var en venstre- og høyresvingknapp med hard bank for helikopteret for å unngå missiler.
Massive Warfare: Gunship War Akční ozx
Det er et flott krigsspill..
Bli ferdig! Hold kåpen min! Jonny er i bushen! Det er ingen skje! yepper det er et ekte, bra spill, utviklere setter sin ære i å lage, lite kostbart, men ingen grunn til å kjøpe, bare bruk tiden din!
Bra spill. Kontrollene trenger litt opprydding, men jeg liker spillet veldig godt. Den største ulempen er at åpning av kasser tar opptil 8 timer i sanntid....litt mye. Det er den eneste grunnen til at jeg ikke ga den 5 stjerner. 👍🏼jepp. Jeg prøvde å endre kontrolloppsettet. Fortsatt pen tre.
Spillet var morsomt en stund, men den siste oppdateringen kan jeg ikke logge på. Jeg sletter den nå.
Spillet er interessant, men det er så dyrt, tanker med høyere nivå koster mer enn 200 dollar. I andre spill kan du få VIP på et kjøp på 1 dollar, det er grunnen til at mange spillere bruker på grunn av den billigere premien. prøv å senke premiene dine så mange spillere vil bruke pengene sine. En annen ting om alliansekrig, må den vinnende alliansen få de samme premiene, kasser har forskjellige premier inni det må ikke være tilfelle.
morsomt å spille selv med en treg datatilkobling
Skrot. Litt tid du spiller og deretter eller vente eller betale $. Svindel. Slett.
det er et alvorlig problem med vennechatten. Alle chatter blir slettet automatisk. og nye meldinger som kommer inn vises ikke. Et annet problem er at til og med offline-spillere vises med det grønne lyset som lyser i chatten, men i allianselisten vises det offline. Alle disse må fikses så snart som mulig. Irritert over disse problemene ødelegger det spillopplevelsen.
Jeg har ikke tilgang til 3 slagmark. Slottsby, spøkelsesgruve og vulkan.
Massive Warfare: Tank Battles Aksiyon yldh
I et helikopter, kan ikke straffe venstre eller høyre. Kontrollene var ikke intuitive, snarere enn venstre tommel-bevegelse, høyre tommel-utseende, som alt annet, nesten alltid, det er venstre tommel-bevegelse og sving og titt mens høyre prøver å sikte, mens du kommer inn og ut av en zoom-modus. Det fungerer bare ikke bra og er frustrerende. Ikke en for meg. Det er synd, siden War Robots Devs ødela det, har jeg lett etter et nytt spill.
Zooba: Zoo Battle Royale Game Veiksmas tekd
Etter min mening er det det beste tankspillet der ute. Den har sporadiske feil, men ikke noe alvorlig. Løser seg alltid av seg selv. Mye moro.
Massive Warfare: War of Tanks ایکشن kexd
Kontrollene ble dårligere. Jeg likte den originale versjonen av kontrollene fra mange år siden. Det var lett å kontrollere retningen til helikoptre, og nå ser det ut til at det ikke er noe alternativ å beskyte sidelengs med dem
flott spill når du først får taket på det og finner en allianse som vil hjelpe deg
Prøver å laste ned spillet på nytt, og det vil ikke lastes ned. Så jeg må senke vurderingen min til dette problemet er løst.
er det beste for mobilspill ferdighetskontroll og mye moro..
Trenger du flere nye steder som kart, jeg tror det er vanedannende, men spillerne er ikke ekte de fleste ganger, og de skyter ikke, de bare lener seg tilbake og slapper av?! Arbeid med det for å se de 5 stjernene
Bra spill, fryktelig stabilitet. Jeg må starte spillet flere ganger, siden det krasjer ut av spillet gjentatte ganger. Når den krasjer mens du faktisk er i en kamp, mister du den begrensede mengden drivstoff du har med deg for å delta i kamper.
Elsker spillet! Men alt for dyrt å kjøpe en oppgradering
Massive Warfare: War of Tanks Action aro
Jeg har brukt og likt dette spillet i omtrent fem måneder nå. Men nylig har jeg lagt merke til at noen ganger ikke blir loggført drapene jeg har gjort, for eksempel vil jeg kjempe mot en spiller, jeg vinner klart, men drapene registreres ikke. Dette har skjedd mange ganger og ødelegger virkelig spillet for meg. sønnene mine spiller også dette spillet, og det skjer med dem også. For ikke å nevne alle juksemakerne og hackene som folk tydeligvis bruker! For mange juksere!
Dette er min tredje anmeldelse, og jeg må innrømme at dette spillet har kommet langt. Krasjer aldri lenger som før til flere nivåer og flere premier å vinne på slagmarken, nå får dere det. Flott jobb med spillet gutta tilbake til å være mitt favorittspill! Jeg presser tilbake vurderingen min opp til 5 stjerner fordi dette spillet fortjener det.
Great War-spill, servere må oppdateres. I utgangspunktet bare en annen lønn for å spille. Stadig spille mot bedre spillere med bedre maskiner. Noen få juksespillere, bare ikke gøy å spille mot høyere nivåer. Du kan være i et spill med en nivå 3 tank og det andre laget vil ha en nivå 5,6 eller høyere tanker.
Konstant bevegelse og spillertid.
Alt er bra ... bare minst én gang gi muligheten til å endre e-post vedlagt spillet ... dets forespørsel fra mange spillere
Jeg kan ikke lenger oppgradere kjøretøyet mitt etter å ha lastet ned den nye oppdateringen, selv om pengene for oppgraderingen ble trukket fra, men oppgraderingsprosessen startet ikke, så vennligst fiks dette problemet for meg så snart som mulig.
Hvorfor fikset du feilen i Castle Town? Når du går under broen vil du forvrenge deg til et annet område av kartet. Mange av oss syntes det var ganske kult...da fikset du det! Hvorfor? Ærlig talt hvis du gjorde det mulig for spillere å deformere seg i alle kartene, ville det gjort dette spillet mye morsommere.
Jeg likte spillet. Ulempen med dette er at pengene er vanskelig å få. Det ga meg aldri det beløpet jeg faktisk hadde vunnet i kampene. Det er områder du kan kjøre/fly over for å få ekstra penger. Disse områdene ga meg aldri ekstra penger. Jeg fullførte en runde med ~$2 580 kontanter uten VIP fordi jeg kom først og fikk så mange av disse kontantbonusene som mulig. Da jeg kom tilbake til oppgraderingsskjermen, ga det meg bare 1000 dollar i kontanter. Resten av det forsvant. Det fortsatte på denne måten
Fantastisk spill Jeg elsker dette spillet. Jeg spiller daglig dette spillet, men patrulje er ikke mye, og jeg ber om mer tid i kamp
For meg er dette en svindel. Jeg fullførte et oppdrag og de sa at jeg mottok 4000 gull og at jeg ikke fikk noe greit spill, men det ser ut som du trenger penger for å spille.
Flott spill, kan bare ikke oppdatere av en eller annen grunn.
Beste tankspillet jeg har funnet. Mye moro. Mange venner her fra andre tankspill vi bruker til å spille.